function goClicked() { $('#yunero').empty().append(' loading ...'); youTubeURL=$('#youTubeUrl').val(); loadYunero(); }

21 Temmuz 2018 Cumartesi

MEFİSTO KULUBÜ KİTAP YORUMU :


ARKA KAPAK YAZISI : Şeytan’ın varlığı bir gerçek. Şeytan caddelerde aramızda yürüyor. Ve Şeytan, sinsice aramıza karışıp şekilden şekile giriyor...

Beacon Hill’de bir grup insan Şeytan’ı her yönüyle analiz etmeyi amaçlıyordu. Şeytan, bilimsel olarak açıklanabilir miydi? Fiziksel bir görünüşü var mıydı? İblisler yeryüzünde geziniyorlar mıydı? Tarihin karanlıkta kalan yönlerinin, açıklanamayan olay ve sembollerinin mistik cazibesine kapılan Mefisto Kulubü üyeleri şu teoriyi kanıtlamaya çalışıyordu: Şeytan aslında içimizde...

Eşiklerine bırakılan dehşet verici ceset, birilerinin ya da “bir şey”in şehirde kendine kurban aramak için kol gezdiğinin açık bir işaretiydi. Kulüp üyelerinin kanıtlamaya uğraştıkları teori, artık onlar için büyük bir tehlike ve korku kaynağıydı. Bu acımasız katil aralarından biri olabilir miydi? Ya da istemeden Şeytan’ın gizlendiği karanlıktan çıkmasına mı yol açmışlardı. Bu kafa karıştırıcı ve sıradışı olayları derinlemesine araştıran Maura ve Jane kötülüğün kalbine doğru dönüşü olmayan, dehşet verici bir yolculuğa çıkarlar. Kariyerleri boyunca karşılaştıkları en sadist düşmanla yüz yüze gelmek üzeredirler. Üstelik bu düşman bir başlangıç yapmıştır, henüz...


YAZAR : Tess GERRITSEN

ÇEVİREN : Boğaç ERKAN

YAYINEVİ : Doğan Kitap

SAYFA SAYISI : 321

YORUM : Herkese merhaba bugün size Cerrah serisinin altıncı kitabı olan Mefisto Kulübü'nden bahsedeceğim uzun bir süredir Tess okumuyordum, şu sıralar okumayı özlediğimi fark ettiğim için seriye devam etmek istedim. Serinin diğer kitaplarının yorumlarını da sayfamızda ve bloğumuzda bulabilirsiniz. 

  Serinin bu kitabının konusu diğerlerine göre biraz farklıydı işin içine iblisler,ayinler ve birçok doğaüstü şey girince işin rengi biraz değişti. Birazda uzun süredir Tess okumadığımdan kaynaklanıyor olabilir bu. Biraz Tess'in tarzına uzak kalmışım, anlatılan ayrıntılara alışıktım aslında ama ara verince tekrar başa sarmış gibi hissettim. Okurken otopsileri ve cinayet işlenirkenki betimlemeleri hayal etmemeye çalıştım ve bir an önce bitsin dedim ama  betimlemelere kitabın ortalarından sonra tekrar alıştım. Kitap başta akıcı gitse de sonlara doğru akıcılık ve merakım azaldı Beni tatmin edecek şekilde ilerlemedi sonunu daha farklı bekliyordum. Yazarın diğer kitaplarını okurken daha çok zevk almıştım açıkçası ama bu kitabı da sevmedim diyemem. Merakla okudum bazen korktum bazen heyecanlandım çok sürükleyici ve güzel ilerledi yalnızca sonu biraz beni tatmin etmedi o yüzden Tess'in bu kitabını diğerlerinden birazcık daha az sevdim gene de bu kitabı okuduğum için mutluyum çünkü serinin bir kitabını daha bitirmiş oldum ve  biraz zaman geçtikten sonra da bu serinin sıradaki kitabını okumak için sabırsızlanıyorum.

   Tess kendine bağımlılık yapıyor bir süre sonra insanın canı Tess okumak istiyor resmen. Yazarın dilini çok seviyorum normalde bu kadar kesmeli biçmeli şeyler okuyamazdım Tess okumadan önce fakat Tess'ten sonra bu duruma alıştım. Bu kitapla birlikte Tess okumaya çokta fazla ara vermemem gerektiğini anladım. Bu kanlı, kesmeli biçmeli  bölümlere alışmışken arayı çok açmamak gerekiyor bana göre. O yüzden bir daha ki kitaba fazla zaman geçmeden başlayacağım.  Kitabın konusu hakkında arka kapak yazısından bilgi edinebilirsiniz. Serinin bu kitabını okuyacaklara şimdi den iyi okumalar dilerim Hoşça kalın.

PUANIM : 3.5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder