function goClicked() { $('#yunero').empty().append(' loading ...'); youTubeURL=$('#youTubeUrl').val(); loadYunero(); }

19 Haziran 2021 Cumartesi



 DUMANKARA KİTAP YORUMU: 


YAZAR: LEVENT CANTEK

YAYINEVİ: İLETİŞİM YAYINLARI

SAYFA: 230

YORUM:  Herkese merhabalar bugün size çok güzel bir grafik romanla geldim. Ben doğma büyüme Ankaralıyım ve bu şehri çok seviyorum. Genelde Ankara sisli, gri bir şehir olarak görülür ve bu doğrudur. Ben bu griliği ve sisi seviyorum. Ankara'nın kışını, ayazını seviyorum bu sebepten Ankara ve Ankara'da geçen eserleri de çok seviyorum. Genel olarak aşık olunan şehir İstanbul olur fakat bazen bu durum değişiyor. Yazarda benim gibi Ankara sevdalısı ve eserde geçen 21 öykü Ankara'nın çeşitli yerlerinde geçiyor. Ama en çok Ankara Kalesi'nin iç sokaklarında geçiyor öyküler. Bu da beni çok sevindirdi ve bu sebepten eseri heyecan ve zevkle okudum. 21 öykünün 21 farklı çizeri var ve her çizim oldukça başarılıydı. Sizde bu tür kitapları seviyorsanız bu kitaba bir şans verin derim. 

PUAN: 4.0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder